LiveConnect nawet o 200% zwiększa liczbę
klientów dzwoniących do Twojej firmy.

Samoczynnie dyscyplinuje i usprawnia
pracę handlowców.

Profilowanie i identyfikacja

LiveConnect identyfikuje i profiluje nowe osoby odwiedzające stronę www. Identyfikacja trwa również po wyczyszczeniu plików cookies i w trybie incognito.

Zielona słuchawka

Internauta (za pośrednictwem aplikacji) zamawia połączenie telefoniczne z Państwa handlowcami, którzy zadzwonią w max. 27 sekund.

Panel handlowca (CRM)

LiveConnect w Państwa imieniu zarządza, pilnuje, usprawnia i automatyzuje pracę handlowców. System stale obserwuje internautów, przekazując wartościową wiedzę o nich handlowcom.

LiveConnect to sprytny system CRM dla e-commerce

LiveConnect zastępuje człowieka w procesie pozyskiwania leadów ze strony internetowej. Kilkukrotnie zwiększa liczbę połączeń z klientami. System identyfikuje oraz stale obserwuje każdego internautę, który pojawi się na Państwa witrynie internetowej.

Każdy jego ruch jest analizowany i rozpracowywany przez boty, które uczą się jego zachowań. Na tej podstawie aplikacja samodzielnie przygotuje profil sprzedażowy każdego klienta (jego zainteresowania, scoring, poszukiwane produkty, poszukiwane cechy produktów, wielkość jego portfela, na jakie chwyty marketingowe reaguje, w jakich godzinach jest dostępny przy swoim komputerze lub smartfonie).

Dzięki temu każdy Państwa handlowiec, który nawiąże połączenie z klientem, będzie posiadał o nim potężną wiedzę (przedstawi ofertę zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami), co korzystnie wpływa na tworzenie relacji oraz wzrost sprzedawanych usług / produktów. LiveConnect zastępuje Team Leadera, organizuje oraz dyscyplinuje pracę handlowców.

Połączenia przychodzące

LiveConnect zapewnia stały i znaczący wzrost liczby klientów dzwoniących do Twojej firmy, ponadto samoczynnie dyscyplinuje i usprawnia pracę handlowców.

Jak to działa

  • 1 Internauta (za pośrednictwem aplikacji) zamawia połączenie telefoniczne z Państwa handlowcami. Wystarczy, że kliknie zieloną, pulsującą słuchawkę, zamiast tracić czas na szukanie numeru na stronie i wybieranie go ręcznie.

  • 2 Po wpisaniu numeru telefonu przez klienta system wyznaczy wolnego handlowca, najbardziej odpowiedniego do przedstawienia danej oferty (w zależności od rodzaju usługi, produktu, którym interesuje się klient lub miejscowości, z której pochodzi itd.). To Państwo ustalacie scenariusz zachowań aplikacji.

  • 3 Klient oczekujący na stronie usłyszy Państwa handlowca w 27 sekund, może też zamówić rozmowę na konkretny dzień i godzinę.

  • 4 LiveConnect stale obserwuje każdego internautę, który jest obecnie na Państwa witrynie. Każdy jego ruch jest nagrywany, analizowany przez boty, które ucząc się jego zachowań. Aplikacja samodzielnie przygotuje profil sprzedażowy każdego klienta, który będzie widoczny w CRM'ie, a handlowiec otrzyma potężną broń - wiedzę o kliencie, do którego dzwoni.

Funckjonalności

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore tempor incididunt ut labore
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore incididunt ut labore
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut

Przetestuj teraz

LiveConnect w liczbach

0
Nowych połączeń i zapytań
0
Sprofilowanych internautów
0
Wyświetleń "zielonej słuchawki"
0
Rozmów na czacie

Poznaj nasze technologie

Technologia jutra

Marketing Automation, Business Intelligence i Big Data w jednym

Bądź przed konkurencją

Dostosuj automatycznie ceny i bądź zawsze pierwszy w porównywarkach